شهید رمضــان احمـدعبــاسی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید رمضــان احمـدعبــاسی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید رمضــان احمـدعبــاسی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام رمضان احمدعباسی از شهدای دانش آموز شهرستان عباس آباد می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : یونس علی
تاریخ تولد : 1342/11/12
تاریخ شهادت : 1361/02/10
محل تولد : عباس آباد
گلزار شهدای زیارت ور عباس آباد
نحوه شهادت : اصابت ترکش به سر
محل شهادت : پادگان حمیدیه
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

ازعموم مردم می خواهم که امام امت راتنها نگذارند وسلامم رابه امام برسانید، چون همین اندازه که مشتاق شهادتم مشتاق دیدن امام نیز هستم.

اکنون از ملت قهرمان می خواهم که تا آخرین نفر و تا آخرین نفس ، اسلام را یاری کنید و از سد پولادین یعنی روحانیت و سپاه ودیگر ارگانهای انقلاب ، حمایت و پشتیبانی کنید و خلاصه در همه جا ، هدف هایتان را خدایی کنید و خالص باشید

حال به جبهه می روم و پای در پوتین می کنم و بسوی دشمن نشانه می گیرم نه به خاطر کینه ازخصم ، بلکه برای احیای دین اسلام است و زمانی که پیروزی نصیبمان شد نه به خاطر کشور گشایی ، بلکه به خاطر صدور انقلاب اسلامی . خدای عاشقان گم گشته ای شب و روز در انتظارند واز تو می خواهند که عاشق را به معشوق برسانی .

شاید خیلی واژه شهیدرا شنیده باشیم ویا خوانده باشیم ، اما نتوانستیم این کلمه زیبا را درک کنیم ، زیرا شهید حقی دارد نسبت به ملت و پیامی نیز دارد که آن را زنان شیردل ....زینب وار پیام شهیدان را می رساند و آن مردان خدا نیز علی وار ، صبر پیشه می کنند وبه موقع مانند علی (ع) کاخ ظالمین را ویران می کنند  

 

 

 

 

 

 

  

 

میثم میثم
۲۱ مرداد ۹۵ ، ۰۵:۲۲ موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰ نظر